.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
41 نامزد گلستاني انصراف داده‌اند

رئيس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: از 142 داوطلب تائيد شده در استان، تاكنون 41 نفر انصراف داده و تبليغات 101 نامزد تا بامداد فردا ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، فتح الله نوري امروز در جلسه ستاد انتخابات استان گلستان افزود: هم اكنون 101 نامزد انتخاباتي براي كسب كرسي نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در گلستان باهم رقابت مي كنند.
وي تصريح كرد: باتوجه به حساسيت هاي قومي و مذهبي تلاش شد همه اقوام و مذاهب در استان داراي نامزد باشند و هم اكنون نيز مي توان اذعان داشت رضايت تمامي طيف هاي ياد شده تامين شده است.
نوري با اشاره به فراهم بودن شرايط و امكانات لازم براي اجراي انتخابات سالم دراستان گفت: تمامي شعب اخذ راي مورد بازديد قرارگرفته و اعضاي آن آموزش هاي لازم را فرا گرفته اند.
وي خاطرنشان كرد: صندوق هاي اخذ راي هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان آماده و تعرفه ها تحويل شده و هيات هاي اجرائي، نظارت و بازرسي نيز براي برگزاري انتخابات از آمادگي لازم برخوردار هستند.
وي همچنين با اشاره به برگزاري رايانه اي انتخابات به طور موازي با سيستم دستي و آنلاين بودن يك هزار و 24 شعبه در استان افزود: در اين زمينه چندين مرحله مانور آموزشي براي كاربران برگزار شده كه با توجه به اين موضوع انتظار مي رود اين روش جديد به خوبي دراستان اجرا شود.
استان گلستان بيش از يك ميليون و 613 هزار نفر جمعيت دارد كه در يك هزار روستا و 24 شهر زندگي مي‌كنند كه از اين تعداد حدود يك ميليون و 20 هزار و 306 نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
مردم گلستان با توجه به تنوع قوميتي به دليل همزيستي مسالمت‌آميز فرق و مذاهب مختلف ساكن در اين استان، همواره مشاركت حداكثري در انتخابات داشته‌اند.
استان گلستان داراي 6 حوزه اصلي است و 7 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.721 seconds.